Subject: Re: joogiveeproovide võtmine ja analüüsimine Keskküla 2 Tallinn
From: "Indrek Meelak" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 9 Jul 2025 00:31:16 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Päevast

Olen 22.juunil saatnud teile kirja palvega lähetada atesteeritud proovivõtja 
aadressile Keskküla 2 Tallinn.
Saadetud meeldetuletusi palvega kokku leppida täpne aeg ei hakka kokku 
lugema.
Kas teil on mingi kindel esitatud kirjalike palvete arv, mille järel 
suvatsete vastata? Või arvestate
pöörduja poolt raisatud aega? Oleksin väga tänulik, kui hakkaksite lõpuks 
tööd tegema, mille eest
maksumaksja teile maksab.

Parimat

Indrek Meelak
Pluspak OÜ juhatuse liige
[email-masked]
+372 50 27 966

On 22. Jun 2025, at 16:30, Indrek Meelak <[email-masked]> wrote:

Päevast

Terviseameti labori atesteeritud veeproovide võtja käis just Vesiveski 9 
Tallinn proove võtmas.
Oleksin huvitatud samast Keskküla 2 Tallinn Pluspak OÜ lao-ja kontorihoones 
teile sobival ajal
ajavahemikul 14.-17.juulini käesoleval aastal. Töötame 08.00-16.30.
Aastaid on olnud probeemiks liigne rauasisaldus sealses joogivees. 
Torustikust ujus välja raudbakter, mingid läbipesemsed ega muud etevõtmised 
ei ole ianud sellest jagu saada.
Samuti olen huvitatd muudest proovidest, mis iseloomstavad vee kvaliteeti. 
Kuna ei ole asjatundja, siis usaldan teie poolt kokkupandavat paketti.
Kas saaksite vormistada proovivõtu ja määrata vajalikud analüüsid?

KONTAKT:
Pluspak OÜ TALLINN
Keskküla 2, 13516 Tallinn
Äriregistri kood: 10543428
VAT: EE100537017
Telefon: +372 658 8970, +372 5052 951
email: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Parimat

Indrek Meelak
[email-masked]
+372 50 27 966